ACTE STARE CIVILA- PERIOADA INSTITUIRII STARII DE URGENTA- COVID 19

Avand in vedere RADIOGRAMELE 3220473/27.03.2020 ,3220690/02.04.2020 cu privire la declararea si inregistrarea actelor de deces in perioada instituirii starii de urgenta ,precum si depunrea declaratiei de casatorie va aducem la cunostinta faptul ca in aceasta perioada, medicul care a constatat decesul va transmite prin intermediul serviciilor de posta electronica securizate  ( e-mail;fax) certificatul medical constatator al decesului impreuna cu actul de identitate al defunctului/dovada eliberata de institutia competenta prin care se confirma datele de identitate ale acestuia in lipsa actului de identitate.

Ofiterul de stare civila va inregistra decesul si va transmite unitatii medicale tot prin intermediul serviciilor de posta electronica securizate adeverinta de inhumare, document care va fi inmanat apartinatorului defunctului de catre medic.

In perioada instituirii starii de urgenta se suspenda depunerea declaratiei de casatorie si NU se vor oficia casatorii.

Adresa de e-mail securizata a primariei Comunei Jichisu de Jos cu privire la actele de stare civila este : agricol@comuna-jichisudejos.ro iar numarul de fax este 0264212480.

 

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta si la numarul de telefon 0760257441- Ofiter stare civila- Doamna Ghitan Cornelia.